2013. február 15., péntek

Nexus 7 Android 4.2.2 JDQ39

Nexus 7-re megjelent a 4.2.2-es android, ami letölthető OTA frissítésként, vagy feltelepíthető recovery-ből.
Nem bírtam kivárni amig ideér OTA formában, ezért a második megoldás játszott. Hogy a ROOT is megmaradjon telepítettem az OTA RootKeeper progit, telepítés után klikk a Protect Root-ra, és mehet is a frissítés.
Google oldaláról letölthető zip fájlt felmásoltam N7-re, majd recoveryben újraindítottam a tabletet.
Install gombra nyomva kiválasztottam a 6ece895ecb23.signed-nakasi-JDQ39-from-JOP40D.6ece895e.zip fájlt, és csúsztatással a "Swipe to Confirm Flash" gombon megerősítettem az installt.
 (ez a zip 4.2.1. JOP40D-ről 4.2.2 JDQ39-re jó)





Pár perc molyolás után végzett a telepítés, majd újraindítva 4.2.2-re állt fel  a rendszer.


A ROOT visszaállításához, Rootkeper elindít, és klikk...
Már csak a recovery-t kell visszaállítani, ehez letöltöd a GooManager-t (TWRP recovery-nél), megnyitod, klikk menü / Install OpenRecoveryScript / Yes / Yes, letölt, telepít, örül.

Csak gyári rendszerre lehet telepíteni, módosított kernel, vagy egyéb rendszer patch esetén nem megy fel a frissítés.

szerk:2013.03.07.
Mentésből visszatettem 4.2.1-es androidot, és felfrissítettem rendesen OTA-n keresztül 4.2.2-re.
Pár kép a műveletről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése